درباره پِن دید

پن دید خودش رو به دوستاش اینطوری معرفی می کنه؛
تمام اون چیزی که برای اجرایی کردن ایده های خودتون برای خلق یک طرح گرافیکی بهش نیاز دارید، در پن دید وجود داره.
اگه شما با طراحی گرافیک کمی آشنایی دارید، حتما اسم پن دید براتون آشنا است ، پن دید یک استارتاپ موفق در حوزه طراحی آنلاین پست و استوری اینستاگرام ، طراحی آنلاین بنر وبسایت و … است.
شما می تونید بدون نیاز به دانش حرفه ای فتوشاپ ، با صدها قالب و المان ، به طور آنلاین طراحی پست و استوری اینستاگرام و همچین برای شبکه های اجتماعی ، طراحی انواع بنر های گرافیکی را به سادگی در پن دید انجام بدید ، البته طراحی شما به ذوق و سلیقه خودتون هم بستگی داره!

طراحی آنلاین پست و استوری اینستاگرام

با دریافت اشتراک های هفتگی و ماهانه از پن دید برای شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، بلاگ و سایر رسانه های اجتماعی خودتون به راحتی طرح های گرافیکی بسازید!
یک مزیت مهم در پن دید که اون رو از سایر وب سایت های خارجی متفاوت
میکنه اینه که ، تمام المان های ایرانی و فونت فارسی رو داره و شما به راحتی می تونید طرح های گرافیکی تون رو با المان های ایرانی اجرا کنید.
در پن دید به سادگی طراحی و نقاشی می کنید ؟!
شما در پن دید به راحتی می تونید الگوها و المان های مختلف را انتخاب کنید و طرح گرافیکی مورد نظرتون رو اجرا کنید و خروجی های بی نظیر ، با بهترین کیفیت رو داشته باشید.
طراحی پوستر و بنر ویژه شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی و وبسایت ها ، خدمتی است که پن دید تمرکز خود را روی اون گذاشته. امکان جالب سایت ما ، دسترسی به سورس پروژهاتون و قابلیت اصلاح و خروجی مستقیم به PNG و SVG و…. هم هست.
پن دید برای مبتدی ها و حتی حرفه ای ها ساخته شده.

طراحی آنلاین پست و استوری اینستاگرام و طراحی آنلاین انواع سایز بنر های وب سایت.